Menu

Contact

  • Voor het maken van een afspraak graag via de mail (onze voorkeur), aanvraagsysteeem (via de website) of telefonisch. We nemen zo snel mogelijk contact met je op. Gelieve niet aan de balie doordat de kans bestaat dat we een behandeling moeten onderbreken.
  • Wanneer je een cadeaubon nodig hebt dan dient dat vooraf aangegeven te worden. We kunnen je vaak ter plekke niet van dienst zijn omdat we in behandeling kunnen zijn. We pakken het graag voor je in en de bon kan overdag tijdens openingstijden worden opgehaald.
  • Heb je jouw gebruikelijke producten nodig, is het ook handig dat vooraf aan te geven zodat we het klaar kunnen zetten (maar hoeft niet). We kunnen vaak echter niet aanvullend advies geven als we in behandeling zijn. Heb je behoefte in meer advies, kan je met ons contact opnemen wanneer het beste uitkomt.
  • Wist je dat je tegenwoordig je benodigde producten kan bestellen via www.manmanwebshop.nl?
  • Als we geen afspraken hebben na 18 uur zijn we niet meer aanwezig.

  • Bij het maken van een afspraak voor een behandeling, gaan wij er vanuit dat er geen gezondheidsklachten zijn zoals hoesten, neusverkoudheid (ook loopneus), keelpijn of koorts. Is dit wel het geval, dan verplaatsen wij graag de afspraak naar een later moment. Heb je hiermee te maken, neem zo snel mogelijk contact met ons op zodat we de gereserveerde tijd opnieuw kunnen benutten.
  • We vragen je bij binnenkomst je handen te desinfecteren. Hiervoor staat een pompje op de balie.
  • Gelieve om zonder gezelschap zoals kinderen of partner naar manMAN te komen i.v.m. beperkte ruimte in de behandelkamer.
  • Het is te adviseren om te komen op het afgesproken tijdstip (dus niet te laat maar ook niet veel te vroeg) zodat we jouw gewenste tijdsduur kunnen aanbieden.
  • We hanteren voorlopig nog “geen handen schudden” beleid.
  • Wij blijven voorlopig gedurende de behandeling een mondkapje dragen.
  • Graag met pin betalen.